Izobraževanje - Aktualno

  • Kako navdušiti sponzorja ali donatorja?


    Rok prijave: do 12. 11. 2018 oz. do zapolnitve prostih
    CNVOS, Povšetova 37, Ljubljana

    01-10-2018

    Učinkovito pridobivanje sredstev s strani sponzorjev ali donatorjev bi morala biti paradna disciplina vsake nevladne organizacije. Znati napisati prepričljivo prošnjo za donatorstvo ali sponzorstvo namreč pomeni več denarja za izvajanje programa. Več programa pomeni večjo opaznost. In večja opaznost je spet nov adut pri pisanju novih prošenj.

     

    Udeleženci 3-dnevne delavnice boste z Veroniko Vodlan, projektno svetovalko na CNVOS, na svojih in konkretnih primerih spoznavali in se učili, kako se pripraviti na pridobivanje sredstev, kako prepoznati dobre sponzorje in kje jih poiskati, kako jih nagovoriti in kako oblikovati privlačne, prepričljive in dobičkonosne predstavitve.

     

    Na drugem in tretjem srečanju se bosta Veroniki Vodlan pridružili Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja in družbene odgovornosti pri Lidlu Slovenija, kamor vsak mesec pride več kot 400 prošenj za donacije in sponzorstva, in Maruša Kaučič Conde, vodja marketinga pri projektu Botrstvo, kjer vsako leto za socialno ogrožene otroke zberejo preko milijona evrov. Predstavili vam bosta, katere in kakšne so prošnje, ki prepričajo, kaj so tisti glavni poudarki, brez katerih ni dobre prošnje, in katere so najpogostejše napake, ki jih nevladne organizacije naredijo pri nagovarjanju podjetja.

     KOMU JE DELAVNICA NAMENJENA

    Delavnica je namenjena tistim, ki se v svoji organizaciji ukvarjajo z marketingom, pridobivanjem finančnih sredstev ali neposredno s komunikacijo s spoznorji ali donatorji.

    DELAVNICO BODO VODILE

    Veronika Vodlan, projektna svetovalka na CNVOS, avtorica treh priročnikov o fundraisingu,ki je v svojem dolgoletnem delu v nevladnih organizacijah pripravila in vodila prek 100 projektov, financiranih s strani domačih, evropskih, ameriških in mednarodnih donatorjev.

     

    Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja in družbene odgovornosti, Lidl Slovenija

     

    Maruša Kaučič Conde, vodja marketinga in odnosov z javnostmi, Zveza prijateljev Mladine Moste – Polje, projekt Botrstvo v Sloveniji


Novice nam posredujejo tudi...